Zaproszenie
REGULAMIN – ZASADY OBOWIĄZUJĄCE NA SDM
1. W Sercańskich Dniach Młodych może uczestniczyć młodzież po drugiej klasie gimnazjum oraz starsza.
2. Wszyscy uczestnicy spotkania (zapisani) podlegają ubezpieczeniu.
3. Każdy indywidualny uczestnik SDM po przyjeździe powinien zgłosić się w „zapisach”.
4. Grupy zorganizowane zgłaszane są przez animatorów.
5. Osoby niepełnoletnie muszą posiadać pisemną zgodę rodziców lub prawnych opiekunów.
6. Opłata za udział w SDM wynosi 140 zł. Rodzeństwo płaci 90 zł. W ramach tej sumy uczestnik otrzymuje koszulkę, pomocnik uczestnika, smycz oraz identyfikator. SDM jest organizowane i rozwijane przede wszystkim z ofiar młodzieży.
7. Na SDM panują warunki biwakowe i należy zabrać ze sobą stosowny ekwipunek: namiot, śpiwór, ciepły ubiór, przybory toaletowe, menażkę, kubek, sztućce. Wyżywienie zapewniają organizatorzy.
8. Alkohol, wyroby tytoniowe i wszelkie środki odurzające (narkotyki) są na SDM bezwzględnie zakazane. Uczestnicy wyrażają zgodę na poddanie się badaniu alkomatem, bądź narkotestem w obecności księdza odpowiedzialnego za Służbę Porządkową na SDM.
9. Spożywanie alkoholu, palenie wyrobów tytoniowych i stosowanie wszelkich środków odurzających w czasie SDM jest niedopuszczalne. Osoby, które nie zastosują się do niniejszego zakazu, będą usuwane ze spotkania z powiadomieniem opiekunów.
10. Na SDM obowiązuje zakaz noclegów koedukacyjnych. Rodzeństwo powinno posiadać dokument potwierdzający status rodzinny. Osoby, które nie zastosują się do niniejszego zakazu, będą usuwane ze spotkania z powiadomieniem opiekunów.
11. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy zaginione w czasie trwania SDM.
12. Uczestnicy biorą udział we wszystkich punktach programu. Wyjątek stanowią popołudniowe warsztaty (opcjonalne).
13. Po terenie SDM należy poruszać się z identyfikatorami. Osoby bez identyfikatorów mogą nie zostać wpuszczone na pole namiotowe (kwestia bezpieczeństwa).
14 Nasza grupa jeśli kto może płaci 70 zł.
ZAPISY TRWAJĄ